Pilates

Pilates Previous item Cvičení na míčích Next item Cvičení pro těhotné

Pilates

Pilates zdravá záda

Hodina není určena pro těhotné

Popis hodiny:

uvolňování, protahování a posilování svalů zaměřené především na oblast zádových svalů a svalů, které přispívají k celkovému držení těla, cviky zaměřené na posilování a uvolnění pánevního dna. Hodina je určená pro ženy i muže všech věkových kategorií.

Informace ke cvičení:

dobrá kondice Vašich zad Vám pomůže celkově se cítit dobře, žít bez bolesti. Cvičení vahou vlastního těla, bez zbytečné zátěže. Naučíte se pracovat se svaly pánevního dna, cvičení pak můžete aplikovat i doma. Cvičení je vhodné i pro ženy v období menopauzy, při potížích s inkontinencí způsobené svalovou nedostatečností. Ženy po porodu se mohou tímto cvičením postupně dostat do původní kondice.

Charakteristika hodiny:

statická hodina pro každý věk, hodina určená i pro „nesportovce“ nebo ženy po porodu

Pilates pro začátečníky

Hodina není určena pro těhotné

Popis hodiny:

Protahování a posilování svalů celého těla jemnou formou vhodná pro začátečníky. Hodina je určená pro ženy i muže všech věkových kategorií a ženy po porodu. Je přizpůsobena i méně zdatným klientům.

Charakteristika hodiny:

statická hodina pro každý věk, hodina určená pro méně zdatné klienty nebo ženy po porodu.

Lektor: Jiřina Šimečková, instruktor zdravotní tělesné výchovy
Adresa:
Praha 2, Ječná 1317/3
Telefon:
+420 602 334 664
Email:
info@studiojirina.cz