Cvičení na míčích

Cvičení na míčích Previous item Přednášky pro těhotné a... Next item Pilates zdravá záda

Cvičení na míčích – v současné době hodiny pozastaveny, hledáme prostory pro tyto hodiny, děkujeme za pochopení.

Hodina není určena pro těhotné (těhotné mohou využít hodinu Cvičení na míči pro těhotné v Rezervačním kalendáři označenou *TH)

Hodina je určena i pro ženy po porodu, v rezervačním kalendáři je hodina označená *PP

Popis hodiny:

protahování a posilování svalů celého těla pomocí velkých a malých míčů, činek a posilovacích gumiček theraband, práce se středem těla (core), aktivace svalů pánevního dna.

Informace ke cvičení:

cvičení pro celkové dobré držení těla, ulevuje od bolesti zad, přispívá ke stabilitě těla, je vhodné pro všechny věkové kategorie, pro všechny, které stráví celý den u počítače a potřebují protáhnout zkrácené a ochablé svaly. Naučíte se vnímat střed svého těla (core), pracovat s pánevním dnem. Součástí cvičení je i posilování břišních a hýžďových svalů (pro dobrou kondici bederní páteře) a svalů paží. Cvičení na míči je ale i zábava, přispívá k dobré náladě a psychické pohodě.

Charakteristika hodiny:

zábavná, dynamická, pro každou věkovou skupinu, vhodná i pro ženy po porodu

Termíny najdete v našem aktuálním rozvrhu a rezervačním kalendáři

Lektorka: Jiřina Šimečková, instruktorka zdravotní tělesné výchovy

Adresa:
Praha
Telefon:
+420 602 334 664
Email:
info@studiojirina.cz